  • 1. Data: 2004-12-06 13:28:05
    Temat: podatek od talonu
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@o...pip.gov.pl>

    Witam !
    Problem dotyczy następującej sprawy:
    Pracownicy zrzeszeni w Związku Zawodowym płacą co miesiąc składki, z których
    powstaje pewnej wielkości budżet. Składki odprowadzane są z wynagrodzenia
    netto tj. po jego opodatkowaniu. Z okazji zbliżających się Świąt zarząd
    organizacji postanowił kupić bony towarowe i dać każdemu z pracowników -
    członków organizacji. Powstaje problem ponieważ talony wydane pracownikowi
    podlegają opodatkowaniu. Czy to normalne, że pieniądze które są
    przechowywane na koncie ZZ są opodatkowane dwukrotnie ??
    Proszę o ewentualne uwagi na ten temat, również co zrobić, żeby oddać część
    składek członkom związku bez odprowadzania podatku. Jest propozycja, żeby
    wszystkim członkom związku dać zapomogi. Co Wy na to ??

    Z pozdrowieniami
    J. Borowski

  • 2. Data: 2004-12-06 13:33:01
    Temat: Re: podatek od talonu
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Jerzy Borowski pisze:

> [...]
    > część składek członkom związku bez odprowadzania podatku. Jest propozycja,
    > żeby wszystkim członkom związku dać zapomogi. Co Wy na to ??

    Ja na to, ze to glupota sciagac skladki by je potem w formie daru rozdawac..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-12-06 13:44:42
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@o...pip.gov.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Proszę o ewentualne uwagi na ten temat, również co zrobić, żeby oddać

    > Ja na to, ze to glupota sciagac skladki by je potem w formie daru
    rozdawac..

    > Boguslaw

    Taką samą głupotą jest oszczędzanie przez cały rok po to żeby mieć na zabawę
    Sylwestrową. Mimo wszystko dziękuję za odzew.

  • 4. Data: 2004-12-07 08:42:28
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Jerzy Borowski pisze:

> [...]
    >
    > Taką samą głupotą jest oszczędzanie przez cały rok po to żeby mieć na
    > zabawę Sylwestrową. Mimo wszystko dziękuję za odzew.

    Nie gniewaj sie, ale co innegojest, gdy TY oszczedzasz, a co innego,
    gdy wplacasz mi na jakis cel, a ja ZAMIAST TEGO oszczedzam za Ciebie.

    GDYBY zwiazek chcial przeznaczyc to na zapomogi dla swychBIEDNYCH czlonkow,
    nie odezwalbym sie.. Jak che zrobic to dla wszystkich,
    po prostu zrobcie to jako "zwrot skladki"..

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-12-07 20:04:17
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    czlonkow,
    > nie odezwalbym sie.. Jak che zrobic to dla wszystkich,
    > po prostu zrobcie to jako "zwrot skladki"..

    No i OK to już jest jakiś pomysł. Dzięki.