  • Data: 2015-03-20 23:34:49
    Temat: Re: podatki za umowy
    Od: ajt <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-20 16:00, pracownik pisze:
    > czy faktycznie obecnie tak
    > się pozmieniały przepisy że to zleceniodawca płaci podatki na umowy o
    > działo?

    ???
    Nic się nie pozmieniało, tzn. zawsze płacił, niezależnie od tego, czy to
    zlecenie, czy dzieło.

    > Teraz mamy marzec i czekam na PIT11 od pracodawcy żeby się rozliczyć,
    > pita nie otrzymuję, wysyłam prośbę do firmy i dostaję odpowiedź że umowy
    > do 200zł nie podlegają rozliczeniu z urzędem skarbowym. Też bym prosił o
    > wyjaśnienie czy to prawda?

    Rozliczeniu podlegają, ale nieco innemu :)
    Tzn. przy kwotach do 200zł firma ma wpłacić podatek zryczałtowany (co
    pewnie zrobiła) w postaci % i temat zamknięty. Nie sumuje się tego w
    picie rocznym.
    Andrzej
    www.radom.city