    From: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podpis na fakturze
    Date: Wed, 25 Jun 2003 23:21:50 +0200

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.56.0306251852290.-34724811@k6-2.port
    ezjan.zabrze.pl...
    > A co do meritum: jest gdzieś zakaz poprawiania faktur VAT
    > (zakładając że dana faktura nie pełni równocześnie roli
    > innego dokumentu) przez wystawcę ??
    >
    > Zakaz poprawiania przez odbiorcę jest mi znany i jest możliwe
    > jego odszukanie ;), ale w drugą stronę to ja poproszę o pokazanie !

    a ja pytam, po co w ogóle poprawiać?
    czy ktokolwiek zabrania odebrania faktury przez np. 3 osoby?
    (3 pracowników składa podpisy).

    jest ustalone, co na dokumencie się znaleść musi (obowiązek
    aby dokument był traktowany jako FA).
    jest nakaz wprowadzania zmian poprzez noty korygujące.

    ale nie wydaje mi się, aby niedozwolone było,
    np. wydrukowanie 30 imion i nazwisk na dole FA,
    lub wklejenie 2 zdjęć z "czymkolwiek :)"
    w dowolnym miejscu FA.

    pozdr, kg