  • 11. Data: 2005-02-01 11:56:17
    Temat: Re: poprzez biuro rachunkowe,czy samemu?
    Od: "Sebo" <s...@n...pl>

    fart wrote:

> [...]
    >
    > i nie wspomn? tutaj o możliwo?ciach, jakie daj? fundusze strukturalne
    > ze swoim dofinansowaniem.....
    > i ustawa o zatrudnieniu z możliwo?ci? dofinansowania nowotworzonych
    > przedsiębiorstw .... tworzeniu nowych miejsc pracy ....... możliwo?ci
    > zatrudnienia stażystów
    >
    > Za 50 zł miesięcznie .......... zapomnij :)))))))
    > albo szukaj Matkie Terese ... ona pomagała ponoć bezinteresownie
    >
    > pozdrawiam
    > fart
    >
    > a czy nie lepiej pracować u kogo? zamiast prowadzić dział?lno?ć

    A na ile byś wycenił agenta ubezpieczeniowego, KPiR, bez vat, PD
    liniowy, samochód, jedna FV sprzedaży, trzy faktury paliwo? Tak z
    ciekawości pytam ;)

  • 12. Data: 2005-02-01 12:03:15
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > A na ile byś wycenił agenta ubezpieczeniowego, KPiR, bez vat, PD
    > liniowy, samochód, jedna FV sprzedaży, trzy faktury paliwo? Tak z
    > ciekawości pytam ;)

    Ciekawość to pierwszy stopień do ..... pieniędzy.
    Nie ma sprawy ... odpowiem Ci .. ale po pierwsze musisz do mnie wejść a to,
    jak wiesz, kosztuje już na początek 50 zł, a w dalszej kolejności sprawdzę,
    co masz ... czym się zajmujesz i na czym ja mogę zarobić ........ to znaczy
    ...... czym mogę obniżyć Ci dochód .....a więc spotkajmy się ......

    a tak z ciekawości ..... to na ile cenisz ubezpieczenie obowiązkowe doradcy
    podatkowego w pierwszej - minimalnej grupie, który nigdy nie miał wpadki
    ..... i dlaczego tak drogo ??????

    na początku ubezpieczenie doradców kosztowało 50-70 zł :))))))))))))))
    od kąd stało się obowiązkowe ..... Q2 ... jakoś podrożało ..... czary nieeee
    ?????? :))))

    pozdrawiam
    fart

  • 13. Data: 2005-02-01 12:22:38
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

    To to potrafisz człowieka pocieszyc ...........

    kuuurdee ....
    to ja już nie bede się odzywał :)))))

    pozdrawiam
    fart

    a swoją drogą .... to jestem dzieckiem szczęścia :)))

    bo szczęście to ma ...... szczęściarz :)))

  • 14. Data: 2005-02-01 12:38:24
    Od: "Sebo" <s...@n...pl>

    fart wrote:

> [...]
    > a to, jak wiesz, kosztuje już na pocz?tek 50 zł, a w dalszej
    > kolejno?ci sprawdzę, co masz ... czym się zajmujesz i na czym ja mogę
    > zarobić ........ to znaczy ...... czym mogę obniżyć Ci dochód .....a
    > więc spotkajmy się ......
    >
    > a tak z ciekawo?ci ..... to na ile cenisz ubezpieczenie obowi?zkowe
    > doradcy podatkowego w pierwszej - minimalnej grupie, który nigdy nie
    > miał wpadki ..... i dlaczego tak drogo ??????
    >
    > na pocz?tku ubezpieczenie doradców kosztowało 50-70 zł :))))))))))))))
    > od k?d stało się obowi?zkowe ..... Q2 ... jako? podrożało ..... czary

    530 zł Warta (a dokładnie jakieś Gerling-coś tam, powiązane z Wartą),
    da się przeżyć. Rewident 5x albo więcej, ostatnio moja matka zapłaciła
    prawie 3 kzł za rok, obroty raczej przeciętne. I podobno to jest tanio:[

  • 15. Data: 2005-02-02 11:28:52
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <ctkp57$a5f$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > zaraz się dowiesz od kogoś że płaci się ksiegowej za
    > czas który spedza przy księgowaniu a nie za to że:
    > - wie więcej od Ciebie (*) i wie rzeczy których Ty wiedziec nie chcesz
    [...]
    > (*) nauczona doświadczeniem uprzedzam osoby z wybujałym poczuciem
    > godności własnej, że forma TY nie odnosi się konkretnie do nich, to taki
    > chwyt oratorski... zaraz sie przekonamy kto czyta posty do końca ;-)

    Jak śmiesz nie odnosić się konkretnie do mnie, skoro wiesz więcej (na
    niektóre tematy)?!?!?!? ;)

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 16. Data: 2005-02-02 12:32:37
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>

    Witam

    Ja pokusiłabym się jednak o ksiegowość u specjalisty....
    i dodam tylko, że ktoś kto zgadza się na prowadzenie księgowości za 50 zł
    dla mnie nie brzmi wiarygodnie.
    W tej sprawie ja raczej nie kierowałabym się wyłacznie oszczędnością.
    Kiepska księgowa może nabałaganić w Twoich papierach bardziej niz sam
    mógłbyś to zrobic.
    Więc radze zasiegnąć jezyka i wybrać naprawdę kogoś dobrego, nawet jeśli
    trzeba by za to zapłacić 200 zł.

    Pozdrawiam
    monika

  • 17. Data: 2005-02-02 14:15:15
    Od: "Sebo" <s...@n...pl>

    Kalina wrote:

    > Witam
    >
    > Ja pokusiłabym się jednak o ksiegowo?ć u specjalisty....
    > i dodam tylko, że kto? kto zgadza się na prowadzenie księgowo?ci za
    > 50 zł dla mnie nie brzmi wiarygodnie.
    > W tej sprawie ja raczej nie kierowałabym się wyłacznie oszczędno?ci?.
    > Kiepska księgowa może nabałaganić w Twoich papierach bardziej niz sam
    > mógłby? to zrobic.
    > Więc radze zasiegn?ć jezyka i wybrać naprawdę kogo? dobrego, nawet
    > je?li trzeba by za to zapłacić 200 zł.

    No ale jak odróżnić dobro od zła? Taki mgr Evil, który tylko czyha na
    niewinne przedsiębiorcze dusze by je wepchnąć w otchłań fiskusa też
    może żądać dużo. A nawet powinien bo klientów z definicji ma raczej
    mało.

    Tak na poważnie, jedyną w miarę pewną metodą jest pytać znajomych co
    sądzą o swoich księgowych, najlepiej takich co mieli ostatnio kontrolę.
    Oczywiście to też nie daje 100% pewności, ale zmiejsza ryzyko. I nie
    dawać "na czarno" swoich papierów "znajomym co się znają" albo
    pracownikom USów, bo w dużych organizacjach księgowość jest prowadzona
    przez wiele osób, każdy ma wydzielone swoje poletko które uprawia i
    często nie ma pełnego i aktualnego przeglądu całości.

    Pozdrawiam

    Sebo

  • 18. Data: 2005-02-02 14:40:38
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <ctqhhd$ggj$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Kalina" <d...@s...pl .invalid> wrote:

    > Witam
    >
    > Ja pokusiłabym się jednak o ksiegowość u specjalisty....
    > i dodam tylko, że ktoś kto zgadza się na prowadzenie księgowości za 50 zł
    > dla mnie nie brzmi wiarygodnie.

    Aż tak kategoryczny bym nie był. To może być fachowiec, który chce
    wygarnąć z rynku pracowników przekształconych w jednoosobowe firmy -
    jedna faktura w miesiącu, jednoosobowy ZUS i ew. jakieś koszty. Taka
    masówka MSZ byłaby opłacalna, a oni raczej więcej nie zapłacą, prędzej
    pójdą do pani Wiesi spod piątki, co do emerytury pracowała w rachubie w
    Społem i się zna.