    From: hikikomorisan <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Date: Thu, 20 Mar 2014 22:57:48 +0100
    <5328b21c$0$2365$65785112@news.neostrada.pl> <lgahqu$a9q$1@dont-email.me>
    <5328d082$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org> <lgchfe$d36$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <lgcmvn$n7l$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <lgdv39$o33$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <lge7q9$cq$2@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <lgehar$aqo$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <lgevmg$pna$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <lgf3k0$6fv$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <lgfg4a$ae6$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <lgfl1n$fbg$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org>

    ja napisalem:

> [...]

    Pytam zatem - jak z tym dobrobytem.

    Uzyj innego wskaznika, bo z PKB tajwanu po prostu dowaliles.

    Jest dwa razy wyzszy od naszego, a uwazasz, ze to my jestesmy krajem z
    dobrobytem. A tajwan nie.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l