    From: hikikomorisan <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Date: Thu, 20 Mar 2014 23:32:57 +0100
    <5328b21c$0$2365$65785112@news.neostrada.pl> <lgahqu$a9q$1@dont-email.me>
    <5328d082$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org> <lgchfe$d36$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <lgcmvn$n7l$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <lge61g$65g$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <lge8cn$8nm$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <532ac746$0$2356$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <532ad508$0$2235$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <532b1817$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org> <lgfhis$c0e$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org>

    On 20.03.2014 23:17, Wojciech Bancer wrote:

    > Bankowiec też to może (i też on nie poniesie konsekwencji).

    Noooo iiiii?

    Czyli akceptujemy jednych, bo sa tez inni?

    > A co strasznego stałoby się jakbyś nie przeinaczał celowo tego co piszę?

    No to odpowiedz konkretnie.

    JEst mniej urzednikow. Zalozmy. A kraj nie jest przez to mniej
    cywilizowany. Ma tylko mniejsza armie urzedasow.

    Nie mozesz pracowac jak bedzie mniej urzedasow?

    Potrzebujesz miec jakas okreslona mase urzedasow, aby pracowac?

    Ponizej tej masy nie mozesz pracowac?

    > Nie znalazłem takich danych, więc nie wiem.od

    IT, powiadasz? Szkolenia z Googla nie mieliśta? Czy od googlania masz
    urzednika?

    Więc...

    A jak zgadujesz?

    http://forsal.pl/artykuly/662621,oecd_polska_ma_najm
    niej_lekarzy_w_ue_w_przeliczeniu_na_mieszkanca.html

    W 2010 roku na 1000 mieszkańców Polski przypadało zaledwie 2,2 lekarza

    http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,14205993,Polska_
    krajem_biurokracji__Zamiast_ciac_etaty__rosnie.html

    Z wyliczeń GUS wynika, że obecnie jest ich [urzednikow] aż 443,1 tys.
    (bez ZUS i sektora obrony narodowej)

    liczmy 450 000 na 38 000 000

    ale doliczmy ZUS

    500 000 na 38 000 000

    500 na 38 000

    500/38 = 13 urzednikow na 1000 obywateli.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l