    From: r...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: praca za granica - jak to rozegrac
    Date: Wed, 10 Sep 2008 05:45:04 -0700 (PDT)

    On 10 Wrz, 13:49, "staszek" <d...@o...dfe> wrote:

    > fabryka jest w jego kraju. ale nie wiem czy to nie ma byc kombinacja ze niby
    > swiadcze mu uslugi tutaj. cos tak wywnioskowalem z tego co mowil. musze
    > dokladnie dopytac. a jak to wyglada jesli uslugi bede mu swiadczyl u niego ?

    Hmm, specem nie jestem.. ALE - wtedy w gre wchodza tez przepisy tego
    panstwa.
    Przykladowo - jesli okaze sie ze podpadasz pod VAT, to bedziesz musial
    rozliczac VAT
    tam. Do tego rozliczanie PIT nie wiem gdzie mialoby sie odbywac, jesli
    bedzie tam
    siedzial caly rok kalendarzowy albo chociaz pol, to mozliwe ze tam
    albo tez tam,
    ale jak to ksiegowac skoro robisz w ramach polskiej DG to nie wiem.
    Ogolnie to nie znam sie na takich kombinacjach wiec w traktuj to co
    wyzej
    jako sygnalizacje ze moze cos byc na rzeczy.
    Sa na tej grupie fachmani od takich spraw wiec na nich poczekaj.