    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: problem z darowizna (podatek)
    Date: Mon, 08 Dec 2003 12:14:18 +0100

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > On Sat, 6 Dec 2003, michal wrote:
    > [...]
    >
    > To jest jedyne miejsce, którego nie rozumiem. Jak to "podwojona" ?

    Wrozenie nie bylo dotad moja najmocniejsza strona ale wlasnieskonczylem 50,
    wiec moze mi sie uda....

    Us podal naleznosc "na jednego obdarowanego" a potem pomnozyl ZNOW przez 2
    i juz...

    > ...to znaczy że obie strony są "zobowiązane" i US może sobie
    > ściągnąć z kogo chce. Poświadczam że wyjątkowo precyzyjnie :) (bez
    > cydzysłowu) zapisane !

    Nie "musza"... ale jesli nie dostana, zaczna najpierw naliczac odsetki, a
    pozniej maja swego komornika.

    Mysle ze tu nie chodzi o "ziemie" tylko o "gospodarstwo rolne".

    Wg umowy mozna domagac sie pozniej zwrotu od obdarowanych,
    lecz USu to nie bochodzi - jak nie dostana swego - sami wezma.

    Boguslaw