  • 11. Data: 2003-02-13 12:31:54
    Temat: Re: programy komputerowe
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Bogus" <b...@w...pl> wrote in message
    news:b2fv1e$iq4$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > go
    > masz

    > Umowa licencyjna - chyba tak

    Chyba nie...

    Boguslaw

  • 12. Data: 2003-02-13 12:47:22
    Od: "Bogus" <b...@w...pl>

    > Chyba nie...

    Oczywiście nie jest jakimś kodeksem, ustawą itp. Ale używając jakiegokolwiek
    komercyjnego programu zawierasz z jego producentem/dystrybutorem (ogólnie
    właścicielem praw autorskich) umowę licencyjną. Aktualny stan jest taki, że
    żeby posiadać legalną wersję OEM oprogramowania Microsoft (np. Windowsa)
    należy na rachunku/fakturze/paragonie posiadać co najmniej dwie pozycje (1.
    Zestaw komp. lub "integralną część zestawu nie będącą urz. peryferyjnym", 2.
    System operacyjny w wersji OEM.)

    To nie ma żadnego związku z DG i wynika tylko z tej umowy. Nie mam pojęcia
    jak to rzutuje na ujęcie tego systemu operacyjnego w ŚT i nie wnikam w to.

    Pozdrawiam
    Boguś

  • 13. Data: 2003-02-13 12:51:16
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Bogus wrote:

> [...]
    > Zestaw komp. lub "integralną część zestawu nie będącą urz.
    > peryferyjnym", 2. System operacyjny w wersji OEM.)

    Czy możesz mi wskazać gdzie dokładnie w treści umowy licencyjnej MS
    jest to napisane. Bo czytam i nie widzę. Może to tylko kiepski wzrok.

  • 14. Data: 2003-02-13 12:56:06
    Od: "Bogus" <b...@w...pl>

    > Czy możesz mi wskazać gdzie dokładnie w treści umowy licencyjnej MS
    > jest to napisane. Bo czytam i nie widzę. Może to tylko kiepski wzrok.

    Te ustalenia nie dotyczą umowy pomiędzy użytkownikiem ostatecznym tylko
    między MS i dystrybutorem. Takie są warunki sprzedaży wersji OEM.

    Pozdrawiam
    Boguś

  • 15. Data: 2003-02-13 14:12:18
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Jureq" <j...@X...ze.spamemX.op.pl> napisał w wiadomości
    > Czy możesz mi wskazać gdzie dokładnie w treści umowy licencyjnej MS
    > jest to napisane. Bo czytam i nie widzę. Może to tylko kiepski wzrok.

    To poczekaj, aż policja ci sprawdzi komputer. Będziesz zachwycony:-(