    From: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: prywatny samochod w DG cd
    Date: Tue, 14 May 2002 22:44:56 +0200

    Odpowiadam z przyzwoitości ale nie na 100%.
    Nie napisałeś czy samochód/samochody są w ST czy nie?
    Zbiorcze zestawienie faktur sprzedaży jest możliwe ale zestaw. faktur zakupu
    to nie słyszałem. No ale właściwie po co?
    Wiele papierkowej roboty nie ubędzie. Chyba że wypełniasz papiery ręcznie.
    Użytkownik Piotr K. <p...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3ce0d933$...@n...inet.com.pl...
    > oddzielnie )
    Obliczenie kosztów, tzn. z ewidencji przebiegu?
    eee. no zbiorczo to nie. Po to własnie jest ewidencja żeby każdy samochód
    dokładnie rozliczyć.

    Moim zdaniem trzeba, dlatego np. na stacjach benz. wpisują nr rejestracyjny
    do faktury. Zresztą nie wiem czemu dzielić faktury, chyba nie kupujesz
    hurtowo całej masy części do różnych samochodów? Chyba tylko jak się coś
    psuje, trzeba coś wymienić no i paliwo, ubezpieczenie, a to wszystko to
    dotyczy jakiegoś konkretnego samochodu?
    Napisz coś więcej to popatrzę do przepisów, a może ktos coś dorzuci
    międzyczasie.

    WS