  • Data: 2006-05-13 15:45:57
    Temat: Re: renciści a ZUS z działalności
    Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maddy"

    > Z jednej strony jak widze tych rencistów, którzy prowadzą spore firmy,
    > zatrudniają kilkadziesiąt osób, rozbijają się drogimi samochodami to mnie
    > skręca że ja im jeszcze z moich składek dopłacam.
    eee tam - do czego doplacasz? jak wykazuja dochod powyzej granicy - nie
    pamietam cos 1400 z kawalkiem to renty im nie wyplacaja

    > A z drugiej strony jak patrzę na znajoma krawcową która, sobie szyciem i
    > poprawkami dorabia 300-500zł do renty w miesiącu i chciał być uczciwa,
    > założyła działalność...
    no wlasnie...
    to jej to nawet rente placa, a skladek nie placi

    mnie przerazilo cos innego - oni chca, zeby skladki rencisci placili - za to
    my - tzn panstwo bedzie im je refundowac, im czyli tym biednym - to bedzie
    dopiero extra, dosc ze gos nie wykaze dochodu, bo zasila szara strefe
    rachunkowa, dostaje rente, bo nie przekracza kwoty, od ktorej zawieszaja to
    jeszcze mu zrefunduja skladki?
    nie wiem - teraz dopiero powiedz co jest madre?:-)
    zyc nie umierac

    --
    www.aem.pl GG: 1145538