    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rewelacje GW
    Date: Mon, 06 Dec 2004 10:17:14 +0100

    Artur Ch. pisze:

> [...]

    To STANOWCZO ZA MALO.. by wpasc w 4 prog w styczniu..

    5 000 000 rocznie to 417 tys. 4 prog, to dopiero podatek za luty
    3 000 000 to 250 miesiecznie..4 prog, to dopiero podatek za marzec..

    tak wiec moze kilka osob zaplac 10 % od nadwyzki ponad 600 000...

    Wiec o co ten placz GW , ze Prezydent robi im prezent ?

    wezmy tego z 5 000 000. zalozmy ze tu juz PO zaplaceniu ZUS
    835k -600k = 234k czyli dodatkowy podatek to 23,400

    karne odsetki podatkowe od tego to 10.26 dziennie.

    DZIESIEC ZLOTYCH...

    o co wiec ten placz ?
    Wg mnie czlowiek strzelil kula w plot..
    albo nie zna sie kompletnie na podatkach a chce o nich pisac,
    albo go cos zaslepilo... zcyzby nienawisc do tych, co maja ?

    Boguslaw
    Boguslaw