  • 1. Data: 2004-07-13 08:44:45
    Temat: rolnik prowadzący działalność w formi pkpir a krus
    Od: "Martex" <m...@m...wytnij.to.pl>

    Działalność w małym zakresie budka ze słodyczami przy szkole zysk znikomy
    nie przekracza 500zł i co muszę zamknąć działalność bo na ryczałt w trakcie
    roku podatkowego przejść nie mogę .Czy ktoś może mi coś poradzić w tej
    kwestii

  • 2. Data: 2004-07-14 05:36:24
    Od: "Alter Native" <c...@t...pl>

    Użytkownik "Martex" <m...@m...wytnij.to.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    trakcie
    > roku podatkowego przejść nie mogę .Czy ktoś może mi coś poradzić w tej

    Mógłbyś zlikwidować działalność i ponownie rozpocząć na nowych zasadach.

    --
    Alter Native
    Alter Ego

  • 3. Data: 2004-07-14 08:20:49
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

> [...]
    trakcie
    > roku podatkowego przejść nie mogę .Czy ktoś może mi coś poradzić w tej

    Zapłać w takim razie te 19% podatku, zostanie Ci 405 zł i sprawa załatwiona.

    Nie napisałeś jaki masz przychód, ale jeżeli to będzie ok. 3200 miesięcznie
    to i tak wyjdzie na to samo.

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

  • 4. Data: 2004-07-16 22:53:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Jul 2004, Martex wrote:

    >+ Działalność w małym zakresie budka ze słodyczami przy szkole zysk znikomy
    >+ nie przekracza 500zł i co muszę zamknąć działalność bo na ryczałt w trakcie
    >+ roku podatkowego przejść nie mogę .

    Czegoś nie rozumiem. Przy kiepskich wynikach finansowych KPiR opłaca
    się BARDZIEJ niż ryczałt - co przeoczyłem ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 5. Data: 2004-07-16 22:58:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Jul 2004, Alter Native wrote:
    [...ktoś...]
    >+ > na ryczałt w trakcie
    >+ > roku podatkowego przejść nie mogę
    >+ Mógłbyś zlikwidować działalność i ponownie rozpocząć na nowych zasadach.

    Hm... a który przepis na to pozwala ? Bo na moje oko zastrzezenia
    w art. 7 ("nie stanowi rozpoczęcia działalności") mogą być pewną
    przeszkodą w takiej interpretacji...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 6. Data: 2004-07-19 17:03:17
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
    > Czegoś nie rozumiem. Przy kiepskich wynikach finansowych KPiR opłaca
    > się BARDZIEJ niż ryczałt - co przeoczyłem ?

    Zawsze gdy:
    (P-K)*0,19<0,035*P,

    Przy dużych kosztach dodatkowych typu czynsz, media KPiR w
    fitulitengeszefcie jest korzystniejsza
    Ryczałt jest dobry głównie w usługach.

  • 7. Data: 2004-07-20 07:24:20
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Czegoś nie rozumiem. Przy kiepskich wynikach finansowych KPiR opłaca
    > się BARDZIEJ niż ryczałt - co przeoczyłem ?

    Ogranicznie ilości "równiejszych" w KRUS?