    From: <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rozpoczecie DG - prosba o potwierdzenie
    Date: Tue, 15 May 2007 15:07:09 +0200

    Pierwsze: jesteś osobą fizyczną (OF) i bedziesz działać pod własną firmą
    tak?

    > Dzieki, ale nie lapie do konca. Mozesz mi wyjasnic - miszkam w A,
    > dzialalnosc
    > prowadz w B i tam ja zarejestrowalem.

    Tak się da? Nawet nie wiedzialem, ale mozliwe że tak jest. Bo normalnie:
    "Ewidencję działalności gospodarczej prowadzi gmina właściwa dla miejsca
    *zamieszkania* przedsiębiorcy, jako zadanie zlecone z zakresu administracji
    rządowej. Miejscem zamieszkania jest miejscowość, w której przebywa
    przedsiębiorca z zamiarem stałego pobytu" (art. 7a Prawa działalnosci
    gospodarczej). A przy zmianie miejsca zamieszkania art 7d.2. Prawa
    działalnosci gospodarczej.

    I teraz ja nie łapię :( Czyżbyś w zgłoszeniu podał fałszywe dane (np. -
    jesli są rózne - zamiast miejsca zamieszkania (A) miejsce zameldowania (B))?