    From: "Baton" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: samochód prywatny w sp. z o.o. jeszcze raz
    Date: Thu, 6 Mar 2003 23:01:30 +0100

    Magdalena wrote:
    > "B@ton" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > wiem że tani sposób, ale NIE O TO TU CHODZI. To jest spółka
    > informatyków, na razie w rozruchu, chłopaki mają od czasu do czasu
    > umowy o dzieło (robią progamy komputerowe) i jeżdżą na wzdrożenia do
    > klientów i po to jest samochód potrzebny. Nie stać ich na wynajem czy
    > kupno samochodu, chcą wynając samochód od jednego z udziałowców (za
    > NIEWIELKĄ opłatę, pt. wynajmujemy samochód na 20 godzin w miesiącu,
    > opłata ma pokryć zużycie samochodu) i kupowac paliwo na faktury i
    > odpisywac te koszty.
    >
    > Czy to moje rozwiązanie ma sens??

> [...]

    IMO mozna jeszcze wypisac delegacje. Wydaje mi sie ze rozwiazanie jest
    sensowne, aczkolwiek dla bezpieczenstwa (kontrola US) powinna byc prowadzona
    dokumentacja: kto jezdzil do kogo i co z tego wyniklo (sprzedaz), bo w innym
    przypadku US moze tych wydatkow (paliwo etc.) nie traktowac jako KUP.

    Baton