    From: Herbi <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: siedziba zadłużonej firmy w moim domu
    Date: Tue, 2 Aug 2005 13:32:40 +0200

    Dnia 2 sie o godzinie 12:51, na pl.soc.prawo.podatki, Tomasz Staszewski
    napisał(a):

    > Jakąś spółkę pytający mógłby pozwać do sądu o zapłatę zaległego czynszu.

    W oparciu o co miałby być ten czynsz płacony?
    Przecież nie ma żadnej umowy najmu, dzierżawy - nie ma nic.

    > Sąd mógłby stwierdzić (i jak spółka z lokalu nie korzystała tak by
    > pewnie stwierdził), że czynsz się nie należy i to byłby koniec jeśli
    > chodzi o podatki.

    Hehehe - a co z komornikiem?
    Komornik ma w dokumentach że siedziba sp. z o.o. znajduje się przy ul.
    Jasnej 111 w Pcimiu - akurat to jest moje mieszkanie - co dalej?

    Czynsz się nie należał co był raczył stwierdzić sąd, ponieważ sp. z o.o.
    tam 'nie działała' - ale papier stanowi że tam była/jest siedziba.

    Podobna sytuacja może wystąpić przy kupnie samochodu. Kupując samochód od
    jakiejkowiek firmy, można się narazić na jego zajęcie przez komornika -
    ponieważ firma od której się kupiło samochód może mieć problemy finansowe.

    --
    Herbi
    02-08-2005 13:32:37