  • Data: 2008-09-08 07:48:44
    Temat: Re: sklep internetowy - dowody nadania paczki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Sep 2008, gasper wrote:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał
    > KC - z chwilą wydania towaru przewoźnikowi to już problem klienta
    > sprzedawca ma dowód nadania to niech sie klient goni

    Prawdę mówiąc, to fakt nieświadomości sporej ilości klientów że
    zakupując z wysyłką dokonują *polecenia* wykonania tej czynności
    (wysyłki) na własne ryzyko wskazuje, że przydałby się jasno
    określajacy to przepis.
    Idzie mi o to, że przewoźnika w dzisiejszych formach sprzedaży
    wysyłkowej wynajmuje sprzedawca (nawet, jeśli robi to wg
    specyfikacji klienta) i ów klient jest lekko zapatowany: nie
    może dokonywać reklamacji, bo to nie on jest zleceniodawcą
    przesyłki wobec przewoźnika!
    O kłopocie z VAT (w przypadku konsumentów) nie wspominając.

    pzdr, Gotfryd