    From: "Kriss" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: spadek i podatek
    Date: 10 May 2005 15:55:06 +0200

    > Widzę (mam na myśli całkiem sporo INNYCH wątków).
    > I zastanawiam się czy czasem fakt że po twojej odpowiedzi następuje
    > cisza - za wyjątkiem (rzadkich) przypadków że ktoś się czepia :]
    > nie powoduje że owo "przyczepienie się" traktujesz tak hm... osobiście.
    > A przyczepienie się dwu osób naraz - zaraz jako zmowę i 'towarzystwo
    > wzajemnej adoracji' czy jak tam szło :|

    No właśnie cisza.Ta martwi mnie najbardziej.

    > Nie. Czasem trzeba spróbować "nic na siłę - tylko młotkiem" ;)
    > W obie strony to działa :)

    Przecież pisałem co zrobić z młotkiem i do czego służy,fakt trochę w
    zaowalowanej formie .

    > Poszło o komentarz do części drugiej twojej wypowiedzi :)
    > Do pierwszej części ("sugeruję...") nikt nie miał zastrzeżeń !
    >
    > BTW: akurat do *tego* to się nie odnosiłem.
    > Ani razu - sprawdź.
    >
    > Nie wiem czy czasem nie załapałeś się na taki numer (mi się niestety
    > już zdarzało) iż potraktowałeś zdania twoich oponetów jako *łączne*
    > i *zgodne*. Nic z tych rzeczy.

    Kolokwializm przykładu odnosi się faktycznie do zobrazowania zjawiska a nie do
    Ciebie.
    > Ja uwiesiłem się *tylko* groźnie brzmiącej sugestii że *nie*
    > wpisanie do EST samochodu za 3000 zł po roku *wymusza* owo
    > wpisanie oraz naliczenie odsetek karnych. Kilka postów i kilka
    > dni wcześniej :)
    Ostatni raz.
    Każdy z nas podał rozwiązanie zgodne z przepisami w danym stanie faktycznym
    podanym przez pytającego.Powtarzam w danym stanie faktycznym.Samochód
    ciężarowy ,zakup poniżej kwoty itp.Ponieważ mam świadomość,że czytają nas
    także laicy zawsze sugeruję rozwiązania bezpieczniejsze i co do zasady
    uniwersalne.Zauważ proszę,że sam w powyższej odpowiedzi pomijasz istotne
    słowo; CIĘŻAROWY.Piszesz "samochód" co może sugerować prawidłowość metody w
    odniesieniu także do osobowych, w tym w zakresie skutków podatkowych.
    Znasz ustawę i wiesz ,że taki zapis jak proponujesz w odniesieniu akurat do
    osobowego wymusza prowadzenie ewidencji przebiegu itd.Oczywiście jest to
    zgodne z przepisami ale czy zgodne z intencją zakupu na "firmę" osoby
    fizycznej i zaliczaniu w koszty zakupu paliwa ?Moja sugestia i stosowana
    zasada jest prostsza,bezpieczniejsza i bardziej uniwersalna.Zwłaszcza w
    odniesieniu do osób nie będących specjalistami lub tych którzy nie uważnie
    czytają lub z czasem pominą jakieś słowo itp.
    > Zabrzmiało jak zabrzmiało... groźny był twój post i tyle.

    Lubię straszyć.

    > Acha - przyjęto !
    > BTW: ze względów zdrowotnych to zdaje się "piwko tak, cygaro nie" ;)
    Piwo z lodami ?

    > No i uparł się :]
    > Czy to jest żądanie czy (tylko) sugestia co do formy zwracania się ?
    > :)
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd
    Nie używam emotionów co czasem sprawia,że moje specyficzne i wysublimowane
    poczucie humoru jest śmieszne tylko dla mnie.
    Nołbady is perfekt jak mawiają.

    Mów mi Wuju? (to był żart)

    Wuj Kriss