  • Data: 2004-07-22 11:03:32
    Temat: Re: spolka cywilna i nowa działalnosc wspolnika
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miku pisze:

    > mniejsza o to co powiedzila pani- wpis mam reku.

    Moim zdaniem dobry czlowieku nie ma sie z czego cieszyc,
    bo pozniej mozesz miec z tego jakies klopoty.
    W naszym kochanymkraju "kazdy odpowiada za siebie"
    (jak mowila mial pani z US). I za rok moze sieokazac, ze masz
    przez blad milej Pani placic 6 000 dodatkowego ZUS.

    > Szanowni grupowicze tak sobie pomyslalem ze ona moze miec troche racji
    > gdyz cos wspomniala o NIP
    > moja spolka cywilna ma swoj NIP, ja mam swoj NIP osobisty i teraz jak udam
    > sie do u.s. po nadanie NIPdla działalnosci gosp to moj osobisty NIP stanie
    > sie NIP-em mojej indywidualnej dzialnosci?

    Zrozum dobry czlowieku to, czego najwyrazniej nie [rzyjmuje dowiadomosci
    mila Pani w Urzedzie.

    Rekjestr jest rejestrem PRZEDSIEBIORCOW.
    Mila Pani uczynila z Ciwebie dwie osoby fizyczne i za dwie teraz musisz ZUS
    placic moe?

    Normalnie po ludzku we wpisie w REJESTRZE PRZEDSIEBIORCOW
    powinny byc wrzystkie rodzje prowadzonej PRZEZ CIEBIE
    JAKO OSOBA FIZYCZNA dzialanosci.

    Boguslaw