  • 1. Data: 2007-07-03 12:45:55
    Temat: spóżniona wpłata VAT
    Od: Michal <u...@o...pl>

    Witam!
    deklaracja złożona w terminie, ale w banku przelew czekał w oczekujących.
    wysszedł dopiero dziś. mam coś pisac, wyjaśniac ?

    --
    Pozdrawiam dnia 2007-07-03 14:44:57
    Michał

  • 2. Data: 2007-07-03 13:06:39
    Temat: Re: spóżniona wpłata VAT
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 03.07.2007 Michal <u...@o...pl> napisał/a:
    > Witam!
    > deklaracja złożona w terminie, ale w banku przelew czekał w oczekujących.
    > wysszedł dopiero dziś. mam coś pisac, wyjaśniac ?

    Nie.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2007-07-03 13:37:42
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Michal" <u...@o...pl> napisał

    > deklaracja złożona w terminie, ale w banku przelew czekał w oczekujących.
    > wysszedł dopiero dziś. mam coś pisac, wyjaśniac ?

    Deklaracja jest najwazniejsza. Wplata moze byc przeciez
    pozniej. Wiecej luzu! :)

    Neko

  • 4. Data: 2007-07-03 13:40:46
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 03 Jul 2007 15:37:42 +0200, Neko napisał(a):

    > Deklaracja jest najwazniejsza. Wplata moze byc przeciez
    > pozniej. Wiecej luzu! :)

    Powiedziałbym raczej: Więcej luzu i odsetek.

  • 5. Data: 2007-07-03 16:23:47
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > Powiedziałbym raczej: Więcej luzu i odsetek.

    a ja bym jeszcze dodal art. 57 kks :)

    grzess

  • 6. Data: 2007-07-03 19:28:50
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Michal" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > deklaracja złożona w terminie, ale w banku przelew czekał w oczekujących.
    > wysszedł dopiero dziś. mam coś pisac, wyjaśniac ?

    Zignoruj to. Ewentualnie dopłac odsetki, jeśli przekroczyły 6,60 zł.

    marekz

  • 7. Data: 2007-07-03 19:56:58
    Od: t...@o...pl

    > a ja bym jeszcze dodal art. 57 kks :)
    >
    > grzess

    Przeoczyłeś słowo "uporczywie" - nie jest ono tam bez powodu.

    BTW jest to metoda na niepłacenie podatków.
    Jeśli do zapłacenia jest ponad 20k, można nie płacić. Maksymalna grzywna za
    wykroczenie to niespełna 20k, a dwa razy za to samo karać nie można.
    Ciekawe kto zostawił sobie taką lukę..

  • 8. Data: 2007-07-03 22:38:54
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > Przeoczyłeś słowo "uporczywie" - nie jest ono tam bez powodu.

    alez nic nie przeoczylem, nie wiadomym czy jest to uporczywe czy tez nie
    zreszta dodalem usmiech aby przyjac to z przymrozeniem oka :P

    grzess

  • 9. Data: 2007-07-04 07:16:43
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 03 Jul 2007 21:56:58 +0200, tommyz napisał(a):
    [...]
> [...]
    > ponad 20k, można nie płacić. Maksymalna grzywna za wykroczenie to
    > niespełna 20k, a dwa razy za to samo karać nie można. Ciekawe kto

    Mógłbyś rozwinąć myśl? W jaki sposób z tego że do zapłacenia jest ponad
    20k i że dwa razy za to samo karać nie można, wnioskujesz że można nie
    płacić?

    p. m.

  • 10. Data: 2007-07-04 10:01:59

    Dnia 04-07-2007 o 09:16:43 mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >

    > Mógłbyś rozwinąć myśl? W jaki sposób z tego że do zapłacenia jest ponad
    > 20k i że dwa razy za to samo karać nie można, wnioskujesz że można nie

    Załóżmy że wyszedł Ci podatek rzędu 100k. Deklarujesz wszytsko jak należy,
    tak że mucha nie siada, a następnie nie wpłacasz tego podatku.

    Zakładając że wybronisz się przed egzekucją w ten czy inny sposób,
    dostaniesz grzywnę 20k i sprawa zakończona.
    Oczywiście jest to furtka tylko dla tych dużych, bo mali z egzekucji się
    nie wywiną.