  • Data: 2007-09-25 10:34:45
    Temat: Re: spóźnione zeznanie - czynny żal
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem pisze:
    > Liwiusz wrote:
    > [...]
    >>

    > To w takim razie po co jest instytucja czynnego żalu, skoro nie chroni?

    Wiesz, chyba się pospieszyłem z tym kategorycznym pomijaniem czynnego
    żalu w tej sprawie. Faktem jest, że nastąpiły zmiany, iż przy składaniu
    korekt zeznań czynny żal nie jest wymagany.

    A tutaj - zgodnie z art. 16 kodeksu karnego skarbowego - czynny żal
    złożony przed udokumentowaniem przez urząd wykroczenia, powinien
    skutkować (przy zachowaniu innych warunków) brakiem kary.

    Tak więc niech się jeszcze ktoś wypowie w tej sprawie ;)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz