    From: "bogdan" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: sprzedaz ksiazek - z jakim vat-em
    Date: Fri, 7 Jan 2011 12:55:06 +0100

    witam,
    a tak calkiem serio to wiesz jak interpretowac w te chwili obecny stan
    przepisow. Bo z tego co czytam to rozumiem, ze mam sprzedawac ksiazki z
    zerowym vatem takie co byly kupione i spisane w remanencie na koniec 2010
    roku, a te co kupuje w 2011 roku sprzedaje z 5% vatem bez wzgledu na to czy
    na fakturze zakupu mam zerowy vat.
    pozdrawiam
    bogdan