    From: "Aragorn" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: testament a podatek
    Date: Sat, 11 Feb 2006 12:29:23 +0100

    Użytkownik "Majkaa" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:dskh9o$6mt$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Aragorn" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 32 lit. d) ustawy o podatku dochodowym od
    > osób fizycznych, przychód ze sprzedaży nieruchomości jest w całości wolny
    > od
    > podatku, jeśli ich nabycie nastąpiło w drodze spadku lub darowizny.
    > Ponieważ był to spadek więc w wyniku sprzedaży nie będzie podlegał
    > opodatkowaniu, bez względu na termin dokonania tej sprzedaży.

    przy sprzedazy tak ale istnieje podatek od spadku (darowizn) jak wyzej
    pisalem mnie chodzi o podatek od spadku w przypadku ogrodka dzialkowego
    nabytego w drodze spadku; z mieszkaniem znam te warunki ktore musze spelnic
    zeby uniknac placenia podatku od spadku, nie wiem jak to sie ma do
    pracowniczego ogrodka dziakowego

    pozdrawiam