  • Data: 2009-05-26 15:11:48
    Temat: Re: towary handlowe, zapis kosztu w ksiedze
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma AFAIK takiego wymogu - wskaż w przepisie.
    > Rejestr dla VAT ma być prowadzony tak aby "dało się wypełnić deklarację",
    > czyli musi m.in. zapewnić *podział* wpisów wg terminów prawa do
    > odliczania.
    > Ale same wpisy ujętę mogą być jakkolwiek, w szczególności posortowane.
    > W szczególności ujęcie w terminie otrzymania nie określa prawa do
    > odliczenia, czyli owego podziału (np. przy f-rze za telefon).
    >
    > Również nic nie stoi na przeszkodzie, aby rejestr umożliwiał "dwa rzuty"
    > podglądu, albo i więcej (czyli w terminach wydania i terminach otrzymania
> [...]

    w kwietniowym rejestrze mam faktury otrzymane od lutego do kwietnia bo w
    marcu np nie bylo sensu
    wklepywac gdyz mialem zerowy przychod, czy to oznacza ze nie mialem prawa
    wklepac faktur
    wystawionych w danym meisiacu do ksiegi dotyczacej tego miesiaca
    chronologicznie do 20. dnia nastepnego miesiaca?

    Zaczynam sie stresowac :)

    Powiedz mi konkretnie co mam zrobic w takich przypadkach:
    Faktura data wystawienia
    4 kwietnia, data otrzymania 7 maja , wklepuje ja
    -do ewidnecji zakupu vat w maju 7 maja,
    - do ewidnecji zakupu vat czerwcowej

    kiedy ja i z jaka data ksieguje w ksiedze?

    P.