    From: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ulga remontowa - temat wałkowany..
    Date: Wed, 1 Sep 2004 08:16:07 +0200

    On Wed, 1 Sep 2004 06:58:48 +0100
    "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> wrote:

    > Temat walkowany tyle razy, ze przegladniecie historii powinno rozwiac
    > wszelkie watpliwaosci.

    mozesz mi wierzyc, ze ostro przewertowalem archiwum - stad wiem ile
    wiem :-)
    nie twierdze, ze nie ma - po prostu tego o co pytam nie znalazlem

    > Jest na to odpowiednie rozporzadzenie...

    ok, poszukam

    html
    > Limit jest zawsze, od Ciebie zalezy czy bedziesz mial faktury/sprzet (bo
    > kontrole przychodza i pytaja czy masz cos fizycznie do papierka) by go
    > wykorzystac.

    totez ja nie chce robic przekretow - chce legalnie to zrobic,
    przy czym nie wiem jak wplywa remont instalacji gazowej, jak to
    dokladnie wyglada

    > Faktura za usluge remontowa...

    bu, czyli rachunek odpada, dzieki..

    > Niestety tez tak mam i nic sie nie da zrobic...

    no tak myslalem

    > Powodzenia
    > (bedacy po koszmarnym remoncie)

    heh, dzieki :)