    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: umowa cywilno-prawna czy faktura
    Date: Fri, 16 Apr 2004 11:54:56 +0200

    Maddy wrote:

    > Może to opatentujesz? Bo koncepcja, w świetle obowiązujących przepisów,
    > jest nowatorska ;-)
    > Jeszcze wczoraj jak sie sprzedawało cos ze stawka "zw" to nalezało cały
    > VAT naliczony dotyczący sprzedazy ogółem (ten ktorego nie mozna
    > przypożądkowac jednoznacznie do konkretnego typu sprzedazy -
    > opodatkownej lub zwolnionej) rozliczyc poporcją wlasnie.

    Madziu. CZEGOS tu nie rozumie..

    Czlowiek SPRZEDAJE i ma FAKTURE (kopie) sprzedazy,
    ze stawka zw...

    Piszesz ze do wczoraj liczylo sie struktura VAT od sprzedazy ogolem
    >(ten ktorego nie mozna
    > przypożądkowac jednoznacznie do konkretnego typu sprzedazy -
    > opodatkownej lub zwolnionej)

    rozliczalo sie struktura...

    A mnie sie wydawalo, ze napisalem to samo...

    ma fakture sprzedazy VAT ze stawka zwolniony...
    No to co chce ta struktura rozliczyc ?
    Przeciez napisalem SPRZEDAZY ..

    > Kurcze, ale te przepisy sie zmieniaja, człowiek przysnie w nocy pare
    > godzin i budzi się w innym świecie ;-)
    >
    > Maddy ewidentnie zapóźniona

    Ewidentnie moze wyjasnijmy te sprawe na przykladzie...

    Czlowiek kupil kiosk wiec mu nie przyslugiwalo odliczenie VAT
    (zaolacil PCC czy co tam wtedy bylo) uzywal.... teraz
    sprzedaje jeako "uzywany".

    Bezspornie chyba wystawia fakture...
    1. czy sprzedaz jest zwolniona z VAT - wg mnie tak..
    2. czy sprzedaz podlega PCC - wg mnie nie, bo jedna ze stron jest zwolniona
    z VAT
    3. czy ma doliczyc owa sprzedaz do "puli" gdy bedzie obliczal VAT nalezny od
    sprzedazy - wg mnie nie - bo WIADOMO jaka jest stawka VAT (ma fakture).

    Wybacz Dobra Kobieto, jesli Cie urazilem

    Napisz gdzie bladze.

    Pozdrowienia

    Boguslaw