    From: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: umowa o dzieło z os. fizyczna
    Date: Tue, 13 Jul 2004 07:02:08 +0000 (UTC)

    r...@p...onet.pl wrote:

    > nie w tym rzecz, moge miec umowe na pismie, to nie ma znaczenia. Pytanie
    > tylko, jak mam pozniej wykazac taki dochod? Czy na pewno nie musze prowadzic
    > dzialalnosci gospodarczej?

    A jak zatrudniasz sprzataczke albo opiekunke do dziecka
    to zakladasz dzialalnosc ?

    Wydawalo mi sie ze nie dochod tylko rozchod. Ale zalozmy ze to ty
    jestes ta druga strona. Jest gdzies rubryka 'dochody ze zlecen', ale
    jesli chcesz wykazywac to ja bym pisal papier i zglaszal do oplat
    cywilno prawnych tylko mam wrazenie ze chcesz byc bardziej religijny
    od papieza. Jesli chodzi o posiadanie dokumentacji dla przyszlego
    kredytu to i tak zlecenia wiele dla bankow nie znacza.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl