  • 1. Data: 2005-05-09 10:50:04
    Temat: umowa sprzedaży międzu firmą a osobą fizyczną, prośba o pomoc
    Od: "IceCool" <m...@o...pl>

    witam
    posiadam stronę WWW i otrzymałem oferte współpracy z domem mediowym
    w związku z tym że nie prowadze DG zaproponowali mi rozlicznie na podstawie
    umowy sprzedaży co miesiąc lub co kampanie
    i tu nie wiem czy nie doczepi się US do mnie jak co miesiąc będziemy
    spisywali umowe sprzedaży
    jak myślicie, co doradzacie ???

    pozdrawiam
    greg

  • 2. Data: 2005-05-09 11:06:02
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > umowy sprzedaży co miesiąc lub co kampanie
    > i tu nie wiem czy nie doczepi się US do mnie jak co miesiąc będziemy

    Za mało faktów za dużo ogólników.Przedstaw przynajmniej przedmiot sprzedaży
    lub zakres współpracy. Wtedy pytaj a będzie Ci odpowiedziane.

    Pzdr-Kriss

  • 3. Data: 2005-05-09 12:40:20
    Od: "IceCool" <m...@o...pl>

    zapomniałem dodać że chodzi o sprzedaż powierzchni reklamowej na stronie WWW

  • 4. Data: 2005-05-09 15:26:16
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl>

    In article <d5nffo$6m3$1@news.onet.pl>, "IceCool" <m...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    > umowy sprzedaży co miesiąc lub co kampanie
    > i tu nie wiem czy nie doczepi się US do mnie jak co miesiąc będziemy

    Doradzić to sam sobie musisz, ja nie mam uprawnień ;P

    W UPDOF stoi, że działalność gospodarcza to działalność zarobkowa
    wykonywana w sposób zorganizowany i ciągły, we własnym imieniu i na
    własny lub cudzy rachunek. Na mój gust się łapiesz, a na furtkę pt. inne
    przychody ze źródeł wymienionych w art. 10 ust. 1 pkt 1, 2, 4-9 już nie.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 5. Data: 2005-05-09 15:30:43
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > zapomniałem dodać że chodzi o sprzedaż powierzchni reklamowej na stronie WWW

    Ja bym to zdefiniował jako ;

    a)najem powierzchni reklamowej - umowa najmu
    b)umowa zlecenie lub o dzieło - zamieszczenie i utrzymanie reklamy na stronie
    www,

    Jeżeli to duża firma reklamowa zapytaj o formę umowy stosowaną w takich
    przypadkach jak Twój.
    W każdym przypadku ciążą na Tobie pewne obowiązki fiskalne a ich rodzaj i
    zakres zależy właśnie od niuansów zawartych w umowie.
    Od podatku dochodowego,przez Vat(nie koniecznie) i ewentualnie ZUS.
    Dowiedz się co proponują , określ wysokość przychodów , przedstaw swój status
    w zakresie obecnie otrzymywanych przychodów i ubezpieczeń społecznych.
    Będzie można pomyśleć nad ewentualnym wyborem lub policzyć skutki dla
    konkretnego stanu faktycznego.

    Pzdr-Kriss