    From: "..::FELIPE::.." <p...@2...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: umowa zlecenie
    Date: Thu, 15 May 2003 07:53:15 +0200

    wlasnie sie wczytalem dokladnie w kwoty, i nie zgadza mi sie zaliczka na
    podatek (to byla jedyna rzecz ktora mi sie wydawala ze ja rozumiem :-(

    nie powinno byc (kwota brutto, czyli 800 - 20% KUP) czyli 640
    i to razy stawka podatku 20% - wychodzi 160 zł!!!

    a nie jak napisales 55,30

    chyba ze po drodze gdzies cos odchodzi albo odejmujesz od razu skladke na
    zdrow i spoleczne, tylko jak???

    pamietaj ze to umowa zlecenie a nie o prace, chyba ze to nie roznica w
    opisyw przeze mnie przypadku...

    juz nic nie rozumiem a dzis musze zrobic wyplaty :-((((((

    do us termin rozumiem mam do 20 nast mies
    a do zus do 15 nast miesiaca ale pracownikom dzis trzeba zaplacic a ja nie
    wiem dalej ile!!!

    pomozcie prosze!

    pozdro

    FELIPE