    From: "my way" <y...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: updof, ró?nice kursowe AD 2007
    Date: Sat, 19 May 2007 10:29:37 +0200

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:op.tsir9tdqipkhj4@unk...

    > ""Faktycznie zastosowany kurs waluty z tego dnia" jest kursem z dnia, w
    > którym firma: faktycznie otrzymuje należność za wystawioną fakturę
    > (rachunek), lub dokonuje faktycznej zapłaty należności wynikającej z
    > wystawionej przez kontrahenta faktury (rachunku), w jakiejkolwiek formie.
    > Kwota otrzymana z tytułu sprzedaży lub zobowiązanie podlegające zapłacie,
    > winny być wycenione wg faktycznego kursu waluty z danego dnia, stosowanego
    > w banku, z którego usług korzysta podatnik"
    >
    > Z tego nie wynika że wpływ waluty na konto walutowe ma być potraktowany
    > kursem średnim NBP.

    a napisalam że wynika ? ;)
    przecież jest dokładnie odwrotnie - wynika z niej, że ma to byc kurs banku
    i jest to interpretacja zgodna z tą, którą otrzymał Piotrek
    stąd moje słowa: "tu tez tak twierdzą"

    > Ja w mojej wiążącej mam czarno na białym napisane, że wpływ waluty na
    > konto walutowe
    > nie powwoduje zastosowania kursu wymiany, więc nie ma żadnego faktycznie
    > zastosowanego kursu,
    > a więc średni NBP z dnia poprzedniego się liczy.

    swoja drogą, ciekawe, że na stronie MF znalazłam tylko 1 interpretację w tym
    zakresie a wierzyc mi się nie chce, że tylko tej jednej udzielono :)

    pozdrawiam