    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: usł. internetowe - jaki rodzaj działalności?
    Date: Sat, 26 Apr 2008 10:10:33 +0200

    On Tue, 22 Apr 2008, AM wrote:

    > Sprzedaż usług internetowych (dostęp do serwisów internetowych na zasadach
    > prowizyjnych). Koszty to faktury za usługi internetowe od kontrahentów
    > unijnych lub pozaunijnych, dokumentowane odpowiednimi fakturami. Sprzedaż to
    > wspomniany wyżej dostęp do serwisów dla klientów zagranicznych - opłacany
    > przelewem na konto. Dane klientów pozostają nieznane - nie ma komu
    > konkretnie wystawić faktury - czyli, tak jakby detal?

    To nie jest oczywiste, przynajmniej z opisu i przynajmniej dla mnie.
    W przypadku świadczenia które w Kodeksie Cywilnym opisane jest jako
    "agencja", czyli zawierania umów na rzecz zlecającego, to ów zlecający
    stanowi stronę umowy.
    Jak na mój gust, on jest "źródłem" prowizji... źle myślę?

    pzdr, Gotfryd