  • 1. Data: 2003-07-24 11:52:20
    Temat: ustawa o podatku VAT
    Od: "lucky" <a...@N...poczta.onet.pl>

    Help help help

    Gdzie można znaleźć ujednolicony tekst ustawy o podatku od towarów i usług
    oraz o podatku akcyzowym (obowiązujący od 01.01.2003)
    Tylko nie mówcie, że w archiwum Rzeczpospolitej (niestety jest dostępne
    tylko odpłatnie)
    Bardzo potrzebuję informacji na temat usług geodezyjnych (jaki symbol, jaka
    stawka)

    Andrzej

  • 2. Data: 2003-07-24 12:29:00
    Temat: Re: ustawa o podatku VAT
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "lucky" <a...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko odpłatnie)
    > Bardzo potrzebuję informacji na temat usług geodezyjnych (jaki symbol,

    ja zwykle takie rzeczy znajduje w sejmie...

    www.sejm.gov.pl

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-07-24 13:04:02
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak"
    > jaka
    >
    > ja zwykle takie rzeczy znajduje w sejmie...
    --------------------------------------
    Ja jakoś nie korzystałam z tekstu ujednoliconego na stronach sejmu ( pewnie
    coś przespałam ) sadziałam że jak nie ma wydanego jednolitego ogłoszenego w
    DU to w sejmie tego nie znajde.Całe życie człowiek się uczy .Ja korzystałam
    z tekstów ze strony np.http://www.gofin.pl/
    Pozdrawiam Wiola

  • 4. Data: 2003-07-24 22:33:46
    Od: "kornik" <k...@p...wytnij_to.onet.pl>

    > Tylko nie mówcie, że w archiwum Rzeczpospolitej (niestety jest dostępne
    > tylko odpłatnie)

    Heh...to ciekawe, ze tak wiele osob nie wie o internetowym systemi
    informacji prawnej na stronach sejmu. Powinno byc tam wszystko co wyszlo z
    rady ministrow i sejmu.

    a ponizej link dla leniwych:
    http://www.sejm.gov.pl/prawo/prawo.html

    :)