  • 1. Data: 2003-07-24 11:31:49
    Temat: zasiłek rodzinny. jaki dochód
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jak oblicza się podstawę do zasiłku rodzinnego?
    Biorę dochód po odjęciu składki na społeczne obydwojga rodziców, sumuje i
    dzielę przez trzy (bo tyle jest osób w rodzinie). ?
    Czy to ma być dochód za rok 2002 czy za 12 miesięcy. Jeżeli dziecko urodziło
    się w lipcu tego roku.
    Wiem, że stosowne zaświadczenie wydaje US, ale przed pójściem do urzędu mogę
    sobie sam policzyć
    pozdrawiam
    PawełJ

  • 2. Data: 2003-07-25 20:10:45
    Temat: Re: zasiłek rodzinny. jaki dochód
    Od: "Ewa" <b...@w...pl>

    dochód za 2001 rok, ważne do grudnia tego roku, dokladne dane sprawdz na :
    http://www.idn.org.pl/sonnszz/dod_rodzinny.htm

  • 3. Data: 2003-07-26 10:51:51
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ewa" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > dochód za 2001 rok, ważne do grudnia tego roku, dokladne dane sprawdz na :
    > http://www.idn.org.pl/sonnszz/dod_rodzinny.htm
    Na pewno za 2001r? czy za 2002 r.?
    PawełJ