    From: Bunio <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: uwaga!! nazwisko Spółki dla ZUS
    Date: Wed, 14 Apr 2004 14:30:36 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@pb132.bilgoraj.sdi.tpnet.pl

    Dnia 2004-04-14 12:06, Użytkownik bosz napisał:
> [...]
    Nie zgadzam się
    Spółka jest osobą prawną więc musi posiadać pełną nazwę
    zmień to w kartotece płatnika

    a jeśli osoba fizyczna to nie można wpisać nawy firmy tylko imię i nazwisko

    F8 - > ustawić się na płatniku -> [otwórz do edycji dane zaznaczonego
    płatnika] -> [typ płatnika ] zmienić na odpowiednią postać

    Pozdrawiam

    Właśnie ..... wydaje mi sie ze spółka jest osobą prawną .. czyżbym się
    mylił ?????