  • 1. Data: 2003-01-14 08:12:09
    Temat: uzyskanie REGON w Warszawie ...
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    gdzie w Warszawie trzeba się zgłosić aby uzyskać REGON ?
    w jakich godzinach najlepiej być aby nie stać za długo w kolejce ?

    czy dzielnica zamieszkania ma znaczenie ? (Wola)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-01-14 08:46:45
    Temat: Re: uzyskanie REGON w Warszawie ...
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote in message
    > gdzie w Warszawie trzeba się zgłosić aby uzyskać REGON ?
    > w jakich godzinach najlepiej być aby nie stać za długo w kolejce ?

    W calej Polsce REGON uzyskuje sie we wlasciwym Urzedzie Statystycznym

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-01-14 18:03:02
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> wrote in message

    > "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote in message
    > >

    > W calej Polsce REGON uzyskuje sie we wlasciwym Urzedzie Statystycznym

    no tak - jak zwykle w takich przypadkach Twoja informacja jest bardzo
    precyzyjna i odnosi się do mojego pytania :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-01-14 18:20:04
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik plusz napisał:
    > "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> wrote in message

    > no tak - jak zwykle w takich przypadkach Twoja informacja jest bardzo
    > precyzyjna i odnosi się do mojego pytania :)
    Ależ to był taka odpowiedź jaki pytanie: Gdzie? W Urzędzie Statystycznym!
    A że "w Warszawie"? Widać osoba odpowiadająca miała te same
    doświadczenia z warszawiakami co ja - większość z nich uważa że w
    Warszawie wszystko robi sie w jakis inny, szczególny sposób :-)))
    Nie podoba Ci sie odpowiedź? Zadawanie pytań to tez sztuka.
    Wystarczy raz spróbowac z googlem :-)))

    Weźmij dziecie ksiązke telefoniczną albo zadzwoń do informacji, wywiedz
    sie o numerek, zawdzoń do urzędu i zapytaj.
    Nie gryzą, a nawet jakby to przez telefon nie poczujesz :-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-01-14 21:24:37
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message news:b01kcj$mib$1@news.tpi.pl...
    > Weźmij dziecie ksiązke telefoniczną albo zadzwoń do informacji, wywiedz
    > sie o numerek, zawdzoń do urzędu i zapytaj.
    > Nie gryzą, a nawet jakby to przez telefon nie poczujesz :-))

    niestety nie powiedzieli o której przyjść :)
    książka telefoniczna to co innego, a praktyka to co innego - chyba każda
    księgowa to wie :))

    btw. może koleżanka podpowie mi jak w Warszawie uderzyć do konserwatora
    zabytków aby uzyskać informację ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-01-14 21:36:56
    Temat: OT: uzyskanie REGON w Warszawie ...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Jan 2003, Maddy wrote:
    [...]
    >+ Nie gryzą, a nawet jakby to przez telefon nie poczujesz :-))

    Och, sądzę że niektórzy bywalcy listy nie są pewni co
    do tej kwestii ;) !

    >+ Maddy

    Pozdrowienia :) - Gotfryd
    (już przygotowany na wszystko... ;))

  • 7. Data: 2003-01-14 21:41:09
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    -2.portezjan.zabrze.pl...
    > On Tue, 14 Jan 2003, Maddy wrote:
    > [...]
    >
    > Och, sądzę że niektórzy bywalcy listy nie są pewni co
    > do tej kwestii ;) !

    :)
    mnie jeszcze nikt nie pogryzł
    raz jedna pani z wojskowej agencji mieszkaniowej z Lublina próbowała, ale
    szybko jej przełożona założyła kaganiec :)))

    poza tym nawet w TPSA są ostatnio jakoś mili pracownicy

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 8. Data: 2003-01-15 10:25:20
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> wrote in message

    > no tak - jak zwykle w takich przypadkach Twoja informacja jest bardzo
    > precyzyjna i odnosi się do mojego pytania :)

    No wiec tak...
    Zawstydzony swym lenistwem wpisalem w przegladarce "Urząd Statystyczny".

    i nacisnallem "Szukaj"

    Pierwsza odpowiedz niewiele pomogla, druga tez.
    A w trzeciej - Urzad statystyczny w Bialymstoku
    i link http://www.stat.gov.pl/urzedy/bialystok/index.htm

    no i mysle sobie co dalej.. acha - "dziecko potrafi" jak mawiaja pewne mile
    mnode osobki

    wpisuje //www.stat.gov.pl/urzedy i ukazuje sie mapka .

    Okekk w srodku widze US Warszawa... klikam myszka na mapke...
    i wyskakuje piekna stronka http://www.stat.gov.pl/urzedy/warsz/index.htm
    na ktorej u dolu jest "guziczek" podpisany rejestry ......

    jescze jeden klik. i mam strone
    http://www.stat.gov.pl/urzedy/warsz/rejestry.htm

    i czytam

    Wnioski o wpis do rejestru REGON można składać na druku RG-1 oraz RG-2 w
    następujących jednostkach (wymagane dokumenty), realizujących usługę w tym
    samym dniu........

    1.Urząd Statystyczny w Warszawie, ul. 1 Sierpnia 21, 02-134 Warszawa

    Parter, sala REGON,
    Poniedziałek 8:00 - 16:30, wtorek - piątek 8:00 - 14:00

    ... i.t.d.

    Bardzo bardzo przepraszam ze od razu ne wykonalem tej pracy tylko
    podpowiedzialem
    gdzie tego szukac...

    Skruszony wyjatkowo

    Boguslaw

  • 9. Data: 2003-01-15 10:43:16
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Użytkownik plusz <p...@i...usun_spam.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0200p$rs$...@f...acn.pl...

    > niestety nie powiedzieli o której przyjść :)
    > książka telefoniczna to co innego, a praktyka to co innego - chyba każda
    > księgowa to wie :))

    To w Warszawie księguje się w książkach telefonicznych? :-O

  • 10. Data: 2003-01-15 10:47:29
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

> [...]
    > Bardzo bardzo przepraszam ze od razu ne wykonalem tej pracy tylko

    bardzo przepraszam, ale nadal brak odpowiedzi na moje pytanie :)

    o której iść aby nie było dużych kolejek ?

    odpowiedź konkretna, jaką uzyskałem z innych źródeł:
    "najlepiej być tam najpóźniej przed 8:30, bo później są duże kolejki"

    pozdrawiam
    plusz