    From: "jacek" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: vat od darwoizny
    Date: Tue, 30 Apr 2002 09:11:20 +0200

    Użytkownik "Orka" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:3ccdb775$1_1@news.vogel.pl...

    > Użytkownik jacek <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:aakccf$9ab$...@n...tpi.pl...

    > wystawiam
    > ale dalej mysle , ze
    >
    > Miałeś prawo odliczyć - bo zakupiony środek trwały służył sprzedaży
    > opodatkowanej.
    > Późniejsza darowizna (uzywanego środka trwałego) nie zobowiązuje Cię do
    > korekty VAT naliczonego.
    >
    > Jeżeli jednak uważasz inaczej - to koryguj i płać;-)

    > A kiedy napisałam, że środek trwały nie jest towarem????
    > Pisałam o konieczności korygowania VAT naliczonego w przypadku darowizny
> [...]

    witaj Orko

    to co piszesz ma sens bo inaczej cale to zwolnienia z vat dla szkol byloby
    nic nie warte (efekt bylby taki jak opisalem w moim pytaniu)

    czy moglabys podac gdzie znajde artykul z kt wynika ze darujac srodek trwaly
    nawet dla szkoly inaczej postepuje z vatem niz towar handlowy, twoje
    rozwiazanie trafia mi do przekonania ale jednak wolalbym byc pewien, i nie
    chce ryzykowac niedokonania korekty vat, ale przyznam ze chetnie bym jej nie
    dokonal.

    pozdrowienia

    jacek