eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki[vat] wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów a deklaracja VAT-7 › Re: [vat] wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów a deklaracja VAT-7
  • Data: 2007-12-18 20:12:10
    Temat: Re: [vat] wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów a deklaracja VAT-7
    Od: kuba <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek pisze:

    > Sprawdź sobie definicję WNT.
    > Zgaduję, że nie dowieźli Ci tego kredytu Skype ciężarówką, ani nie
    > przysłali w paczce.
    >
    > Tak więc w Twoim przypadku po prostu kupiłeś usługę.

    A jak się ma analogiczna sytuacja zakupu w UE licencji na oprogramowanie:
    - dostarczone do mnie drogą elektroniczną,
    - dostarczoną do mnie pocztą w wersji pudełkowej?

    > Wystawiasz FV wewnętrzną i ją księgujesz.

    No OK, ale na jaką kwotę i dlaczego, skoro zakup od Skype jest
    potwierdzony (zaksięgowaną w KPIR) fakturą VAT na 100pln netto z
    zaznaczonym 0% VAT. VATu Skype'owi nie płaciłem, więc nie mam jak sobie
    odliczać podatku naliczonego od tej kwoty zakupu. Nie rozumiem idei
    wystawiania wewnętrznej FV w tym przypadku.