  • Data: 2007-10-28 21:51:42
    Temat: Re: wykluczenie kup/kara czy rabat
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Oct 2007 21:08:43 GMT, Ania napisał(a):

    > Użytkownik "Jagna" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > No właśnie tylko popatrz,skoro ja jestem pśrednikiem i ja "uznaje "
    > zuzycie,które w zasadzie nie jest moim dziełem tylko delikwenta od którego
    > odkupiłam,a ten mi odmówił zmniejszenia:(

    no faktycznie - niepięknie, choć mimo to, jeśli nie znajdujesz klienta na
    te opakowania poza tą firmą, po cenie co najmniej zakupu, to pewnie dałoby
    się uzasadnić tę sprzedaż w cenie mniejszej.

    > coś pokombinuje,w kup wpiszę ,chyba:)

    nie daje mi to spokoju.
    Trochę pogrzebałam w Internecie, ale majaczy mi się jakaś "papierowa"
    informacja, więc ten post niczego nowego nie wniesie. Przegrzebię jutro
    szuflady w biurze ;)
    To pośrednictwo wszystko komplikuje.
    O wiele lepiej by było, gdyby te opakowania były kaucjowane, a faktura
    wystawiana po 60-ciu dniach, wtedy kłopotu by nie było.

    Ale gdyby babcia miała wąsy... :/

    Może któryś z grupowiczów ma pomysł? Bo przecież fakt, że to pełne księgi,
    to tylko drobiazg. Podatek ten sam, a kłopot w kosztach :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna