    From: "McGyver" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wykroczenie drogowe i sad grocki?
    Date: Mon, 7 Mar 2005 23:47:09 +0100

    > Nie musi być wcale policjantem. Wystarczy już nawet zwykłe
    > doniesienie/pomówienie dowolnej osoby na policji i też tak się
    > może skończyć.

    Wiec nie mogl skierowac sprawy do Sadu Grodzkiego droga sluzbowa tylko jako
    cywil, dobrze mowie ??

    Kiedys mialem podobna sytuacje, policjant pojechal za mna na parking i
    zarzadal dokumentow i stawienia sie w komisariacie.
    Powiedzialem zeby pocalowal mnie w d... , bo ani nie jest moim kumplem ani
    powiernikiem; i niech wiecej czasu pod prysznice spedza bo smierdzi jak
    stara prostytutka.

    I za wiele nie mogl chyba zrobic, bo gdyby mogl, to napewno by zrobil.

    Ciekawi mnie natomiast, czy policjantowi ktory dokonal kontroli nie groza
    zadne konsekwencje poniewaz to co zrobil, moim zdaniem bylo naduzyciem
    posiadanej funkcji i wladztwa .

    pozdr
    Mac