  • 1. Data: 2005-03-07 17:05:06
    Temat: wykroczenie drogowe i sad grocki?
    Od: "polishme" <x...@x...com>

    Witam, mialem dzis przyjemnosc zostac pociagniety do odpowiedzialnosci przed
    sadem grockim, przez policjanta (nie z drogowki), jechal prywatnym autem i
    zobaczyl jak probowalem uniknac wypadku, zlamalem przepisy i zostalem
    zatrzymany, wylegitymowany i dowiedzialem sie, ze mandatu wystawic mi nie
    moze ale sprawe kieruje do sadu grockiego! Nie dostalem zadnego swistka,
    sprawdzil mi tylko dokumenty i powiedzial, ze ktos z mojej miejscowosci mnie
    przeslucha! A sprawe kieruje do sadu grockiego tu i tu.

    1. Mam pytanie, czy mogl mnie tylko chciec nastraszyc?
    2. Czy zglosil sprawe na centrali i zostane powiadomiony poczta do domu.
    3. Jakie moga byc za to konsekwencje?
    (wyprzedzanie na ciaglej, jazda przez wysepke z lewej strony)

    dziekuje za uwage i czekam na odpowiedzi :)

  • 2. Data: 2005-03-07 17:55:43
    Temat: Re: wykroczenie drogowe i sad grocki?
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>

> [...]
    > drogowki) [..]
    > powiedzial, ze ktos z mojej miejscowosci mnie
    > przeslucha! A sprawe kieruje do sadu grockiego tu i tu.
    Nie musi być wcale policjantem. Wystarczy już nawet zwykłe
    doniesienie/pomówienie dowolnej osoby na policji i też tak się
    może skończyć.

    > 1. Mam pytanie, czy mogl mnie tylko chciec nastraszyc?
    To pytanie do niego.

    > 2. Czy zglosil sprawe na centrali i zostane powiadomiony poczta
    > do domu.
    Jak zgłosił, to tak.

    > 3. Jakie moga byc za to konsekwencje?
    > (wyprzedzanie na ciaglej, jazda przez wysepke z lewej strony)
    Zależy od kwalifikacji (art...) jaki Ci przedstawią, bo skoro
    twierdzisz, że on był świadkiem "uniknięcia wypadku"...
    Ale polecam www.google.pl - kiedyś coś szukałem i znalazłem...

    > dziekuje za uwage i czekam na odpowiedzi :)
    Jeżeli nie masz niezależnych świadków, to nic ci nie pomoże
    niestety :(. Co najwyżej możesz się starać złagodzić karę,
    ale jak - lepiej spytać tych, co mają w tym praktykę :).

  • 3. Data: 2005-03-07 18:58:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    polishme wrote:
> [...]
    > 3. Jakie moga byc za to konsekwencje?
    > (wyprzedzanie na ciaglej, jazda przez wysepke z lewej strony)
    >
    > dziekuje za uwage i czekam na odpowiedzi :)

    Czy przypadkiem to uniknięcie wypadku nie polegało na tym, że
    wyprzedzałeś i się nie zmieściłeś, a potem żeby się nie rozwalić to już
    poleciałeś po drugiej stronie wysepki?

  • 4. Data: 2005-03-07 22:47:09
    Od: "McGyver" <s...@w...pl>

    > Nie musi być wcale policjantem. Wystarczy już nawet zwykłe
    > doniesienie/pomówienie dowolnej osoby na policji i też tak się
    > może skończyć.

    Wiec nie mogl skierowac sprawy do Sadu Grodzkiego droga sluzbowa tylko jako
    cywil, dobrze mowie ??

    Kiedys mialem podobna sytuacje, policjant pojechal za mna na parking i
    zarzadal dokumentow i stawienia sie w komisariacie.
    Powiedzialem zeby pocalowal mnie w d... , bo ani nie jest moim kumplem ani
    powiernikiem; i niech wiecej czasu pod prysznice spedza bo smierdzi jak
    stara prostytutka.

    I za wiele nie mogl chyba zrobic, bo gdyby mogl, to napewno by zrobil.

    Ciekawi mnie natomiast, czy policjantowi ktory dokonal kontroli nie groza
    zadne konsekwencje poniewaz to co zrobil, moim zdaniem bylo naduzyciem
    posiadanej funkcji i wladztwa .

    pozdr
    Mac

  • 5. Data: 2005-03-08 07:39:18
    Od: "polishme" <x...@x...com>

    > Czy przypadkiem to uniknięcie wypadku nie polegało na tym, że
    > wyprzedzałeś i się nie zmieściłeś, a potem żeby się nie rozwalić to już
    > poleciałeś po drugiej stronie wysepki?

    Chcialem uniknac wypadku, wyprzedzilem na podwojnej ciaglej, a potem jak
    chcialem wrocic nie chcieli mnie wpuscic, a wczoraj bylo zajebiscie slisko
    wiec nie chcac ryzykowac objechalem ich z lewej strony wysepki i zatrzymal
    mnie ten pies 200m dalej.

  • 6. Data: 2005-03-08 08:24:24
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > wiec nie chcac ryzykowac objechalem ich z lewej strony wysepki i zatrzymal

    Gdybym był świadkiem takiej sytuacji, to jeszcze bym zeznawał przeciwko
    Tobie. Za taką głupotę na drodze powinni zabierać prawo jazdy
    przynajmniej na kilka lat.

  • 7. Data: 2005-03-08 10:05:55
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > wiec nie chcac ryzykowac objechalem ich z lewej strony wysepki i zatrzymal
    > mnie ten pies 200m dalej.

    Ta .... i powinien ci jeszcze zadek odgryzc za brak szacunku dla ludzi.

  • 8. Data: 2005-03-08 13:38:23
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    polishme wrote:

> [...]
    > wiec nie chcac ryzykowac objechalem ich z lewej strony wysepki i zatrzymal

    A jakie to zdarzenie spowodowało niebezpieczeństwo wypadku?

  • 9. Data: 2005-03-08 13:47:31
    Od: zoil <z...@y...com>

    On Tue, 08 Mar 2005 09:24:24 +0100, gollum wrote in nessage
    <d0jn60$duc$1@news.ats.pl>:

    >Gdybym był świadkiem takiej sytuacji, to jeszcze bym zeznawał przeciwko
    >Tobie. Za taką głupotę na drodze powinni zabierać prawo jazdy
    >przynajmniej na kilka lat.

    Całe szczęście, że "Grocki" mu przywali! :-)

  • 10. Data: 2005-03-08 18:35:38
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>

    McGyver napisał:
    > i niech wiecej czasu pod prysznice spedza bo smierdzi jak
    > stara prostytutka.

    nie zauważyłem w serialu takich przypadłości gwiazdora...