    From: "polishme" <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: wykroczenie drogowe i sad grocki?
    Date: Mon, 7 Mar 2005 18:05:06 +0100

    Witam, mialem dzis przyjemnosc zostac pociagniety do odpowiedzialnosci przed
    sadem grockim, przez policjanta (nie z drogowki), jechal prywatnym autem i
    zobaczyl jak probowalem uniknac wypadku, zlamalem przepisy i zostalem
    zatrzymany, wylegitymowany i dowiedzialem sie, ze mandatu wystawic mi nie
    moze ale sprawe kieruje do sadu grockiego! Nie dostalem zadnego swistka,
    sprawdzil mi tylko dokumenty i powiedzial, ze ktos z mojej miejscowosci mnie
    przeslucha! A sprawe kieruje do sadu grockiego tu i tu.

    1. Mam pytanie, czy mogl mnie tylko chciec nastraszyc?
    2. Czy zglosil sprawe na centrali i zostane powiadomiony poczta do domu.
    3. Jakie moga byc za to konsekwencje?
    (wyprzedzanie na ciaglej, jazda przez wysepke z lewej strony)

    dziekuje za uwage i czekam na odpowiedzi :)