    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wynajety lokal - koszty remontu?
    Date: Sat, 12 Apr 2003 10:48:07 +0200

    On Thu, 10 Apr 2003, buba wrote:

    >+
    >+ wynajmuje lokal na gastronomie i musze go z lekka wyremontowac,
    >+ koszt powiedzmy 7000 pln
    >+ czy ponoszone koszty beda kosztem, czy moze trzeba je jakos amortyzowac?

    Niezależnie od wątpliwości jak to wygląda z "obcym środkiem" - zawsze
    pojawi się pytanie czy to był *remont* czy jednak "ulepszenie" :)
    A obawiam się że chodzi o to drugie...
    Chyba, iż masz dowody wykazujące iż lokal nadawał się już uprzednio
    (nie wiem, był wykorzystywany ?) na gastronomię.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (na grupie na chwilę)