    From: "persival" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zakup oprogramowania - odliczenie od dochodu
    Date: Mon, 5 Jul 2004 16:38:17 +0200

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.60.0407051342560.-506707@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...
    > On Sun, 4 Jul 2004, persival wrote:
    > Czekaj. Wygląda na to że wiesz o czym piszesz, ale mi się zdaje że w tym
    > roku nie ma już możliwości "odliczania rzeczy potrzebnych w pracy",
    > mylę się ?
    > Nadto ostatnimi czasami nie było AFAIK odliczania oprogramowania (tylko
    > i wyłącznie "sprzęt" komputerowy !).
    > A na deser - odliczenie (mimo iz dotyczyło podatku dochodowego)
    > przysługiwało wyłącznie przy zakupie na f-rę VAT, jako iż w USA
    > VAT nie ma to... to nie dało by się ! (pomijając iż chodziło o *polski*
    > VAT oczywiście :)).
> [...]

    zaraz moment, tzn. ze nie moge wrzucic tego zakupu w koszty dzialalnosci?
    przeboleje VAT, trudno, tylko ze zalaezy mi na dochodzie....powaznie nie
    moge tego wrzucic w koszty prowadzenia dzialanosci tylko dlatego ze ni jest
    to faktura VAT (i nie jest doliczony VAT)?
    jesli tak to po raz kolejny stwierdze iz to bardzo chory kraj!

    pozdr
    persival