    From: "kmagiera" <k...@w...opole.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zakup samochodu - dojazd
    Date: Mon, 4 Nov 2002 08:50:42 +0100

    Użytkownik "Kundalini" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:aq4cuo$dp3$1@news.tpi.pl...
    > Witam
    > Mam takie pytanie. Czy jeśli kupuję samochód dla firmy w innym mieście
    > (ponieważ jest taniej), to mogę wliczyć koszty przejazdu (pociągiem w
    jedną
    > i samochodem w drugą stronę) w koszty? ... i jak to zaksięgować, bo chyba
    > pod "delegację" się nie kwalifikuje.
    Witam
    Chyba nie. Koszty zakupu, ubezpieczenia itp az do momentu wciagniecia
    samochodu do rejestru srodkow trwalych zwiekszają jego wartosc. Mysle, ze
    przejazd pociagiem to zwykly koszt, ale paliwo kupionego samochodu to juz
    chyba jest koszt zakupu i o tyle zwieksza wartosc samochodu do amortyzacji.
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera