  • 1. Data: 2004-07-20 03:13:23
    Temat: Re: zaliczka na podatek dochodowy jak???
    Od: c...@r...com (ChrisS)

    Witam,
    rpop> chodzi mi o samą wpłatę a nie o deklarację
    rpop> sam blankiet wpłaty w którym co mam napisac nie jestem pewien za siebie owszem
    rpop> tak ale za pracownika ?

    wpłacasz kwotę wynikającą z PIT4 na rachunek US właściwego dla Twojego miejsca
    zamieszkania
    przeznaczony do wpłat pdof (ten sam, co PIT5 - końcówka .. 30 0000).

    Opis przelewu:

    9999999999 N 04M06
    PIT4

    9999999999 - Twój NIP
    N - info, że to NIP
    04M06 - czerwiec 2004, wpłata za miesiąc (M)
    PIT4- symbol formularza
    i tyle ...

    ---
    Pozdrawiam
    Chriss

  • 2. Data: 2004-07-20 05:00:06
    Od: c...@r...com (ChrisS)

    Ooops, przepraszam za pomyłkę, chyba było za wcześnie :-)

    > wpłacasz kwotę wynikającą z PIT4 na rachunek US właściwego dla Twojego
    miejsca zamieszkania
    > przeznaczony do wpłat pdof (ten sam, co PIT5 - końcówka .. 30 0000).

    końcówka numeru rachunku oczywiście z sześcioma zerami ..300 0000

    ---
    Pozdrawiam
    Chriss