    From: "Andrew" <a...@n...onecie.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zaliczka pit zaplacona za pozno - korekta pit36L
    Date: Fri, 3 Oct 2014 07:42:08 +0200

    Użytkownik "createmodeon" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:0fd4c161-8563-4e1d-9b67-c270b6b8edca@googlegrou
    ps.com...
    Witam,
    otrzymalem informacje z urzedu skarbowego, iz wplata moich zaliczek na PIT
    za 4Q/2013 nastapila za pozno w styczniu 2015 i musze skorygowac zeznanie
    podatkowe tzn pozycja 93 w sekcji zaliczki nalezne musi byc rowna 0.

    Zaczalem to jeszcze raz edytowac. No i mam problem.

    Czy mam tez zmienic kwote przychodu oraz nalezna zaliczke w sekcji D (pole
    17)?

    Mysle ze musze tez obnizyc "Suma zaliczek wpłaconych przez podatnika"
    pozycja 48.

    Rozumiem ze cala te obnizke wpisze sobie na kwartal 1 2014 przy rozliczeniu
    w kwietniu 2015.

    poprosze o rade
    jakbysiedalo

    Ja to kiedyś przerabiałem. Urzędniczka tłumaczyła mi że zaliczki zapłacone
    po 20 stycznia następnego rokou system przyporządkowuje im do tegoż
    następnego roku.
    Kazała mi skorygować zeznanie jw. Tzn wyrzucić zaliczkę z pozycji zaliczki
    wpłacone. Wyjdzie większa dopłata / mniejszy zwrot. Jak wychodzi dopłata to
    moze sobie skompensują.
    Tę zaliczkę zapłaconą po 20-tym zaliczkę też zwrócili.
    Andrew