  • Data: 2005-07-15 16:55:44
    Temat: Re: zawieszenie działalności
    Od: "luki" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > .....nie ma czegoś takiego jak
    > zawieszenie działalności gospodarczej, że albo się ją prowadzi, albo
    > likwiduje.

    Istniej mozliwośc zawieszenia działalnosci tylko dla karty podatkowej.

    > Jak ktoś zawiesił działalność przed zmianą ustawy, to co wtedy? I
    > zarejestrowaną ma ją do dzisiaj?

    Tydzień temu we Wrocławiu na Reymonta informowałem się co z moją firmą
    zawieszoną przed zmianą ustawy .
    Dotyczy to wszak tylko zdrowotnego ( DG prowadzona była wraz z pracą na
    etacie)
    Pracownik ZUS uspokajał że ZUS nie upomni sie o składki zdrowotne.
    Kazali czekać na roztrzygniecia ustawowe ( ponoć czeka jakiś projekt
    zmian w sejmie).
    Ale znowu wszystko odbyło sie na gębę .
    Takie uspokajanie może źle skończyc się dla podatnika.

    --
    luki