  • 11. Data: 2007-02-23 23:04:25
    Temat: Re: zeszłoroczny mandat
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:erjhdv$khh$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No to przecinka nie dojrzałeś.
    > Pewnie to było 8,70 czy 7.80.

    Nie, to łączna kwota była na kwotę chyba 76,10 zł (50zł mandat + 26,10 zł -
    koszty egzekucji, odsetki 0%)

    Piotrek

  • 12. Data: 2007-02-23 23:06:25
    Temat: Re: zesz3oroczny mandat
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > AFAIK od mandatów nie ma odesetek i tylko koszty egzekucji idą.
    > Mi przez niecały rok z 50zł za zaśmiecanie zrobiło się bodajże 50,30 albo
    > 51,30
    > u poborcy skarbowego.

    u mnie te koszty egzekucji US wycenił na ok. 26,10 zł
    odsetki 0%
    razem do egzekucji ok. 76,10 zł
    mandat z końca października 2006

    Piotrek

  • 13. Data: 2007-02-27 08:40:10
    Od: Jano <k...@p...onet.pl>

    Piotrek napisał(a):
    > w październiku 2006 dostałem mandat.
    > zapomniałem o nim - generalnie nie zapłaciłem
    > wpadł mi w ręce z zeszłym miesiącu i zapłaciłem go od razu.
    > Teraz, po upływie ok. miesiąca od daty wpłaty na poczcie przyszło do firmy
    > powiadomienie o egzekucji (spora zwyżka - w stosunku do mandatu +50%)
    > dzwoniłem do US i pani powiedziała żebym przyszedł, ale godziny ich pracy
    > niezbyt mi odpowiadają....
    > czy mogę jakoś załatwić tą sprawę BEZ odwiedzin w US ?
    >
    > Piotrek

    Podobna sytuacja.
    Koszty zajęcia - 6,80
    US zwrócił co do złotówki ale bank pobrał 24zł za egzekucję i tego nie
    da się od banku wyciągnąć a z US nie chcę walczyć.
    Wszystko załatwione telefonicznie.

    Jano

  • 14. Data: 2007-02-27 08:41:27
    Od: Jano <k...@p...onet.pl>

    Samotnik napisał(a):

    > Niech się cieszy, że to nie mandat od Straży Miejskiej. Zapłaciłby ~300 zł
    > ;-)

    Bajki opowiadasz.
    Od mandatu nie ma odsetek a koszty zajęcia to 6,80.
    Przerabiałem to przed chwilą.
    Mandat zeszłoroczny od SM.
    Na dodatek z innego miasta.

    Jano

  • 15. Data: 2007-02-27 11:40:45
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 27.02.2007 Jano <k...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Bajki opowiadasz.
    > Od mandatu nie ma odsetek a koszty zajęcia to 6,80.
    > Przerabiałem to przed chwilą.
    > Mandat zeszłoroczny od SM.
    > Na dodatek z innego miasta.

    A to jakiś czas temu mandatów od SM nie ściągano w trybie egzekucji
    administracyjnej, tylko po prostu przez komornika sądowego, a tam minimalne
    koszta to dwieście z kawałkiem ;-) To z kolei przerobił kolega jakieś dwa
    czy trzy lata temu. Też nigdy nie płaci i czeka, aż sami ściągną, a w tym
    przypadku się srodze zawiódł.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 16. Data: 2007-02-28 14:14:22
    Od: "s...@g...com" <s...@g...com>

    Piotrek napisał(a):
> [...]
    > niezbyt mi odpowiadają....
    > czy mogę jakoś załatwić tą sprawę BEZ odwiedzin w US ?

    poinformuj telefonicznie komornika, zazwyczaj wysta

  • 17. Data: 2007-03-01 17:55:46
    Od: "krzymek" <krzymek_WYTNIJ_@_WYTNIJ_terramail.pl>

    > wpadł mi w ręce z zeszłym miesiącu i zapłaciłem go od razu.
    > Teraz, po upływie ok. miesiąca od daty wpłaty na poczcie przyszło do firmy
    > powiadomienie o egzekucji (spora zwyżka - w stosunku do mandatu +50%)

    Ja zapłaciłem mandat po 5 miesiącach, wyliczyłem sobie odsetki ustwaowe
    (wyszło 10zł) i tak też opisałem w tytule przelewu.
    Po miesiącu przyszłedł zwrot tych odsetek, nie chcieli ich :-)
    --
    ---==[ krzymek ]==---