    From: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: źle wyliczony podatek
    Date: Thu, 20 Dec 2007 17:52:45 +0100

    Użytkownik "witek" :
    > ???
    > Przepraszam, robiła to po nocnej imprezie do rana?

    ???;-)

    > bez komentarza.

    ;-)) dłuższa historia (nie ma sensu wyjaśniać)

    > więc
    >
    > dziwne, że nie dostała wezwania do sprostowania zeznania.

    B. dziwne, bo była wzywana do złożenia podpisu (zeznanie wysyłała
    pocztą koleżanka) i pani w US powiedziała, że W PORZĄDKU;
    dobrze wypełniony Pit. Tam nie pracują ludzie, tylko automaty;-)
    Albo ludzie, którzy widzą tylko jedną stronę medalu i z premedytacją
    przymykają oko na taką jak ta okoliczność. Sam już nie wiem, co
    o tym sądzić, bo przecież wzywając córkę do złożenia podpisu
    pani w US musiała przeglądać zeznanie.(?)

    > tak, złożyć korektę na druku za 2006, do tego napisać wyjaśnienie z jakie powodu
    > składa się korektę.

    ok. czy to konieczne?

    > Niezapomnijcie załatwić wezwania do zapłaty bo wam miły pan do drzwi zapuka.

    to nie wystarczy nowy pit z korektą i wyjaśnienie pomyłki? (ale biurokracja)

    > jeśli chodzi tylko o koszty to nie musi. Tylko upewnijscie się, że to on się
    pomylił,
    > a nie wy teraz.
    > generalnie tak.
    ?
    ?

    > jakich dochodach?
    > dochód to przychód minus koszty, więc sam się wyliczy.

    przecież pisałam, że pracodawca zaniżył koszty uzyskania przychodu.
    przyjmując informację poprzednika, rozumiem, że mogę sama wpisać
    właściwą kwotę do korekty, czyli 1533,84 zł

    > pomoc jest tu: www.pity.pl

    oczywiście.

    Bardzo dziękuję za udzielenie wyjaśnień.
    :-)
    M.