  • 21. Data: 2005-01-22 12:02:14
    Temat: Re: zmuszony do prenumeraty ?
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Darek" <skwierczacyNOłsPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:

    > nagrywanie rozmowy ??? a nie powinienem byc o tym wczesniej poinformowany
    > tak jak to sie dzieje kiedy dzwonie do biura maklerskiego, banku, itp ??

    I to chcesz podnieść jako kontrargument wobec nagrania z którego wynika iż
    składałeś zamówienie?
    Ustna umowa jest ważna, niezależnie od tego czy ktoś nagrał rozmowę,
    niestety wielu oszustów w Polsce woli o tym nie wiedzieć.

  • 22. Data: 2005-01-22 12:03:36
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Paszczak" <s...@h...pl> wrote in message
    > No, ja bym nazwał :) Jestem bardzo zapominalski i nie lubię różnych
    > 'try for free, ale podaj numer karty - jak się nie wyrejestrujesz
    > za 30 dni, to nabijemy Ci abonament za kolejne 50 lat'.

    Przeciez znasz warunki od poczatku i ja akceptujesz, wiec gdzie tu
    naciagactwo?

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 23. Data: 2005-01-22 12:04:09
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > No, ja bym nazwał :) Jestem bardzo zapominalski i nie lubię różnych
    > 'try for free, ale podaj numer karty - jak się nie wyrejestrujesz
    > za 30 dni, to nabijemy Ci abonament za kolejne 50 lat'.

    Nie ma obowiązku korzystać z takich ofert.
    A jak już się skorzystało to należy takich umów dochować.

  • 24. Data: 2005-01-22 12:08:01
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Paszczak wrote:

> [...]
    > 'try for free, ale podaj numer karty - jak się nie wyrejestrujesz
    > za 30 dni, to nabijemy Ci abonament za kolejne 50 lat'.

    No to jak niejestes zwolennikiem bylo nie korzystac..

    Boguslaw

  • 25. Data: 2005-01-22 12:40:42
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net> wrote:
    > "Paszczak" <s...@h...pl> wrote in message
    >
    > Przeciez znasz warunki od poczatku i ja akceptujesz, wiec gdzie tu
    > naciagactwo?

    No, może faktycznie wyraz 'naciągactwo' jest niewłaściwy. Natrętność?
    Chłyt martenkindowy? :) W każdym razie stoi to w jednym rzędzie z
    akwizytorami Tele2 czy Cyfry.

    Kiedyś taki z Cyfry przyszedł 'zrobić ankietę' czy coś takiego. Niestety
    wpuściłem go do mieszkania, więc usłyszałem, że dzisiaj ostatni dzień
    promocji, w samochodzie ma jeszcze 3 ostatnie zestawy, a w ogóle to
    przeprasza, że się nie przedstawił - i się przedstawił. Ja też się grzecznie
    przedstawiłem i jeszcze nie skończyłem wymawiać nazwiska, a on już je
    zaczął wpisywać na umowie. Jak powiedziałem, że dzisiaj na pewno umowy
    nie podpiszę, to wyszedł w ciągu 7 sekund.

    P.

  • 26. Data: 2005-01-22 12:41:25
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    bo <a...@a...edu.pl> wrote:

    > No to jak niejestes zwolennikiem bylo nie korzystac..

    Dlatego nie korzystam (to nie ja jestem autorem tego wątku :) ).
    Ale wkurzają mnie :)

    P.

  • 27. Data: 2005-01-22 14:22:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 22 Jan 2005, Darek wrote:
    [...]
    >+ zadnego zamowienia nie wysylalem, ale skoro piszecie ze nagrywaja rozmowy
    >+ i pozniej traktuja to jako umowe....???

    Jeśli o mnie chodzi to niekoniecznie "piszemy że nagrywają" tylko
    *mogą nagrywać*. Zresztą teoretycznie moga rozmowę prowadzić np.
    w obecności notariusza :>
    Ale zastanowiwszy się moment - ty byś nie nagrywał posyłając "na próbę" ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 28. Data: 2005-01-22 14:49:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]
    >+
    >+ nagrywanie rozmowy ??? a nie powinienem byc o tym wczesniej poinformowany

    Chcesz powiedzieć że p. A. Michnik powinien przeprosić p. L. Rywina,
    tak ? :)
    Zabronione jest PODSŁUCHIWANIE rozmowy (jakąkolwiek techniką), w tym
    również rejestracja rozmowy w której nie bierzesz udziału.
    Własne rozmowy... a rejestruj sobie ;>

    >+ tak jak to sie dzieje kiedy dzwonie do biura maklerskiego, banku, itp ??

    ...było niedawno na .prawo.
    Klint X dzwoni z Górnej Wolty do Polski i każe zrobić przelew do USA.
    A później trzeba będzie "gdzieś w świecie" udowodnić że "dyspozycja
    była"... pamiętając ż NIE WSZĘDZIE prawo jest takie samo i polskie
    (prawo) może akurat NIE obowiązywać !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 29. Data: 2005-01-22 16:39:20
    Od: Andrzej Smereka <a...@p...onet.pl>

    Cavallino napisał(a):

    >To znaczy poradnik sam nie przyszedł, tylko kazałeś im go w rozmowie
    >telefonicznej wysłać, czyli zamówiłeś?
    >A więc płać.

    Jeżeli przysłali fakturę to chyba podał im namiary firmy?

    --
    Andrzej Smereka

    a...@p...onet.pl

  • 30. Data: 2005-01-22 16:49:10
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 22 Jan 2005 12:41:14 +0100, w <csteci$rj2$1@nemesis.news.tpi.pl>, Maddy
    <m...@e...com.pl> napisał(-a):

    > Doprawdy, jak można konsekwencjami wlasnego
    > zapominalstwa/niedbalstwa/lenistwa obarczac innych i jeszcze nazywać ich
    > naciągaczami.

    Cóż, poważna firma zadbałaby o zamówienie na piśmie.
    Naciągaczami to oni w tym przypadku są na pewno (choć może nie oszustami).